Brandende frituurpan in appartement Ganzenwei

WARMOND, 24 april 2019 – In een appartement aan de Ganzenwei in Warmond is woensdagavond brand uitgebroken. De bewoner was in slaap gevallen, terwijl de frituurpan aan stond. De brand kon snel geblust worden door de brandweer. Foto’s Bart Kool.

De brand leverde een heftige rookontwikkeling in de woning op. De bewoner wist zichzelf in veiligheid te brengen. Ook de bewoners van de omliggende appartementen verzamelden zich buiten voor het gebouw. Door de zware rookontwikkeling was nog niet duidelijk of iedereen vanavond ook weer kon terugkeren in zijn of haar appartement.