Naar de homepage van De Teyding
24 Februari 2018, 18:42:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: De Nieuwe Teyding  (gelezen 21868 keer)
Redactie De Teyding
Global Moderator

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 06 December 2006, 01:32:26 »

Welkom op dit nieuwe forum van De Teyding. Graag lezen we wat u van de nieuwe site vindt.
peer
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 December 2006, 12:43:20 »

Geweldig mooie site!! ik was al onder de indruk maar met de nieuwe layout is hij nog mooier geworden.
de reacties in de poll zijn ook behoorlijk positief. jullie mogen je zelf dus een pluim in je .... steken

btw De banner die edwin voor me gemaakt heeft is ook mooi!

1 vraagje: de banner van Briggs is bij mij niet klikbaar, hoort dit zo of zit dit in IE7 / vista ??

MVG,   Peer

Ricky
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 06 December 2006, 12:56:26 »

Beste Redactie, Met FireFox is de site slecht toegankelijk. Ik schrok toen de site zich ontvouwde.  Niets voor De Teyding vind ik. Hopelijk is dit snel opgelost.  Groeten, Ricky
Edwin van der Wijngaard
Global Moderator

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 06 December 2006, 13:27:17 »

We denken dat dit op te lossen is door even op Vernieuwen / Reload te drukken (of F5 indrukken). Laat even weten of dit het oplost.
Jan
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 06 December 2006, 15:15:25 »

Ziet er schitterend uit, was wel even wennen. Voor mij een mooie manier om het Warmondse nieuws een beetje bij te houden hier in het verre Kattuk
Bellow
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 06 December 2006, 21:54:29 »

Ziet er geweldig uit. Heel modern, goed gebruik van de beschikbare ruimte.
Gewoon in één woord fantastisch.
Doorgaan zo.
« Laatste verandering: 09 December 2006, 23:22:04 door Bellow » Gelogd
Ricky
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 06 December 2006, 23:18:33 »

Ja hoor, het werkt nu goed met FireFox. De site ziet er goed uit. Succes!
Sander
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 07 December 2006, 07:59:51 »

Ziet er supermooi uit Lachebek
Mooie site geworden, beter dan de vorige.
GuyBrush Threepwood
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 07 December 2006, 10:23:40 »

Ik ben het niet geheel met bovenstaande eens.

De vorige versie van 'De Teyding' vond ik veel prettiger om te zien. Voor mijn gevoel is de site met de nieuwe opmaak 'te vol' en erg druk.

Waar anderen aangeven dat er goed gebruik is gemaakt van de beschikbare ruimte vind ik dat niet het geval. Waar de oude site nog horizontaal uitgelijnd in mijn scherm stond, staat deze nu aan de linkerkant en heb ik rechts een hoop wit over. Zoals de oude site was vond ik mooier. De zoekbalk met de dorpskernen (rechts bovenin) staat verder naar links dan dat de pagina groot is. Niet mooi.

Als je de fotoreportages wilt bekijken, opent een nieuw scherm. Niet erg, maar het is net of je op een compleet andere site terecht bent gekomen. Niets van de opmaak lijkt op die van het nieuwsgedeelte van 'De Teyding'.

Verder moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid vindbare informatie naar mijn mening groter is geworden.

Wellicht is het alleen maar een kwestie van wennen, maar er werd naar onze mening gevraagd en bovenstaand is mijn mening.

Edit: 11:00
Ik zie al hoe die witruimte er bij mij is en dat de zoekbalk niet helemaal rechts staat: Dat komt door de reclame. Die zie ik niet in FX en nu ik even met IE kijk wel. Toch blijf ik bij mijn standpunt, want ook nu staat het niet helemaal in het midden.
« Laatste verandering: 07 December 2006, 20:58:44 door STennES » Gelogd
fmmtj
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 07 December 2006, 20:39:29 »

ziet er weer super uit zo de site, een vernieuwing, en verbetering, klasse
HillegomNu
Newbie
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 11 December 2006, 08:36:26 »

Gefliciteerd met jullie verniuewde site. De onderwerpen en uitbreiding van de mogeljkheden bewijzen dat er behoefte is aan lokale nieuwsvoorziening op internet. De regionale dagbladen hebben alleen nog maar aandacht voor lokale rellen en ongelukken. De regionale tv (Tv-West) kiezen, als ze na Den Haag nog een beetje tijd over hebben voor Gouda en Leiden. Dat is heel jammer maar de opengevallen plek wordt door een nieuws-site als De Teyding maar ook HillegomNu prima ingevuld. Ook HillegomNu is volop bezig met het ontwikkelen van multimedia toepassing. Deze week gaan we een kerstverhaal opnemen geschreven en verteld door een Hillegomse en komt het volledige video registratie van de door HillegomNu georganiseerde Hillegomse Korendag online. 6 uur lang de volledige optredens van 12 Hillegomse koren. Het is wennen voor zowel lezers als producenten maar zeer de moeite waard.
Ik kijk regelmatig op jullie site en zal dat blijven doen.

Veel succes en groeten
Stichting HillegomNu
Ruud Ackers

HillegomNu: Dé site voor en door Hillegommers sinds 1999
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 10 September 2008, 23:35:24 »

Goede site. Lekker snel met joomla.

Top!
Pagina's: [1]
  Print