Naar de homepage van De Teyding
30 Augustus 2014, 12:10:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: Voorhoutse wijkagent mishandeld door jongeren  (gelezen 9810 keer)
Ko Rupsie
Full Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 21 April 2012, 11:13:23 »

Allereerst mijn steun aan Willem en ik hoop op een snelle genezing. Ik mag wensen dat dit voorval geen negatieve invloed heeft op het functioneren van onze wijkagenten. Uit dit voorval blijkt eens te meer dat we ze echt kei-hard nodig hebben. Wat je verder met die 4 gasten aan moet? Ik weet het niet. In ieder geval de ouders aansprakelijk stellen! Laat verder de rechter maar een uitspraak doen. Ik hoop niet dat ze er met een paar uur taakstraf vanaf komen.
fiets2008
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 21 April 2012, 14:01:26 »

Allereerst mijn steun aan Willem en ik hoop op een snelle genezing. Ik mag wensen dat dit voorval geen negatieve invloed heeft op het functioneren van onze wijkagenten. Uit dit voorval blijkt eens te meer dat we ze echt kei-hard nodig hebben. Wat je verder met die 4 gasten aan moet? Ik weet het niet. In ieder geval de ouders aansprakelijk stellen! Laat verder de rechter maar een uitspraak doen. Ik hoop niet dat ze er met een paar uur taakstraf vanaf komen.

Het is jammer dat onze maatschappij zo verziekt is.We kunnen mensen niet meer aanspreken op een verantwoordelijkheden helaas.Het is spijtig dat iemand zoals Willem Teyl nog de moed had om de jongens aan te spreken,maar moest dit bezuren.Ook de ouders van deze jongens moeten op hun verantwoordelijkheden worden gewezen.Niet alles is de schuld van de ouders,maar zij kennen hun kinderen als geen ander!Ik wens Willem heel veel sterkte met zijn herstel,maar nog belangrijker dat hij weer plezier krijgt in zijn functie.Zulke mensen blijven wij nodig hebben in onze maatschappij.
« Laatste verandering: 22 April 2012, 11:12:31 door fiets2008 » Gelogd
Hans
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 21 April 2012, 16:14:38 »

Ten eerste een pluim en beterschap voor deze voorbeeldige en moedige wijkagent,menig wijkbewoner had gewoon doorgelopen.
Men moet weer de dienstplicht voor dit straattuig invoeren dan hebben ze geen tijd voor deze akties.
« Laatste verandering: 21 April 2012, 19:51:44 door Hans » Gelogd
Inwoner teylingen
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 21 April 2012, 18:55:16 »

Oh wat verschrikkelijk erg om te horen. Willem, heel veel sterkte. Verschrikkelijk dat zoiets plaats vindt in Voorhout. Geen woorden voor. Gelukkig weten ze wie het waren en hoop ik dat ze ook heel goed worden gestraft.
Willem, sterkte! Hopelijk laat dit je niet uit t (voorhoutse) veld slaan.
bunny
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 21 April 2012, 20:21:12 »

Beste Willem,
Sterkte allereerst en beterschap. Hoop dat je sterk weer terugkomt. En dat de daders weer op t rechte spoor gezet worden.
Waardering alom voor je optreden!!!!
Joop
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 21 April 2012, 21:24:42 »

Ook namens mij een meer dan dikke pluim voor onze wijkagent. Zo zie je maar weer dat je 24 uur per dag politieman bent en dat je toch voor een heel bescheiden salaris je nek mag uitsteken.

Ik wens Willem heel veel sterkte en beterschap en hoop dat de berichten op het forum een opsteker voor hem zullen zijn!
Teyling
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 21 April 2012, 22:34:33 »

Willem,
Beterschap!
Ik stel voor die gasten met fotos bekend te maken. Laat ze maar boeten.
En om hen daarna op het kerkplein publiekelijk terecht te stellen.

maartjeroertstaartje
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 22 April 2012, 07:27:03 »

Stelletje .... Boos. Willem heel veel sterkte
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 22 April 2012, 10:35:00 »

Heel veel sterkte en beterschap Willem.

Ik heb er geen goed woord voor over, schandalig met wat er met u is gebeurd.
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 23 April 2012, 13:49:56 »

Willem, heel veel sterkte met je genezing.

En nu maar hopen dat onze jongeren geen goede advocaat krijgen, die alle mazen van de wet
open trekt, om ervoor te zorgen dat Willem de dader wordt en zij het slachtoffer.
Want tja, er zijn ongevraagd foto's gemaakt, dus onwettige bewijsvoering en ze werden
aangesproken op vernieling, terwijl ze omdat ze zo'n slechte jeugd hebben en
weinig ouderliefde kennen, recht op dit soort uitspattingen.
Dus wie is Willem, dat hij zich ermee bemoeide.

Hopelijk heeft het recht dit keer wel zijn loop.

Verbaasd
Artemis
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 23 April 2012, 14:19:52 »

Heel veel sterkte willem.

Ik hoop niet dat die onverlaten er met een taakstraf van paar uur vanaf komen.
Ze zouden eigenlijk die ziekenhuiskosten en andere schade op hun (niet de ouders) moeten verhalen, laat ze maar boeten voor wat ze gedaan hebben.
Als je kijkt naar de gemiddelde ziekenhuid kosten en eventuele kosten van revalidatie, is dat stel voorlopig wel zoet als ze dit moeten terug betalen aan de staat in de vorm van een gepaste werkstraf.  Rollende ogen

Hier in ieder geval een virtuele fruitmand.  Knipoog

« Laatste verandering: 23 April 2012, 14:29:48 door Artemis » Gelogd
Me
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 23 April 2012, 20:01:22 »

Want tja, er zijn ongevraagd foto's gemaakt, dus onwettige bewijsvoering
Klok, klepel? Iets met 'openbaar terrein...' misschien?
Rasaan
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 23 April 2012, 22:32:51 »

Beste ME, klok klepel, je hoeft maar een beetje advocaat te zijn, of die haalt iets uit de hoge hoed.
Het gaat erom, dat het risico erin kan zitten dat er sprake kan zijn van onwettige bewijsvoering.
En je mag niet zomaar iemand fotograferen, ook al is het openbaar terrein.
Klok, klepel.
Me
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 24 April 2012, 02:07:32 »

En je mag niet zomaar iemand fotograferen, ook al is het openbaar terrein.
Die mag je voor me onderbouwen.... Een eerste hint alvast, portretrecht gaat over publicatie, niet over het maken van de foto....

Daarnaast mogen zelfs illegaal verkregen opnamen gebruikt worden als bewijs, bron: http://www.iusmentis.com/maatschappij/privacy/filmen-cameratoezicht/#Gebruikalsbewijs
Rasaan
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 24 April 2012, 08:45:11 »

Beste ME, je hebt gelijk, geen speld tussen te krijgen.
In elk geval een bemoedigende situatie, om de daders hun verdiende straf niet te laten ontlopen,
het bewijs staat tenslotte op de gevoelige plaat, dus.
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: