Naar de homepage van De Teyding
18 September 2014, 15:41:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Wat vinden de forum leden van de Oranje koorts?  (gelezen 2759 keer)
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Gepost op: 01 Juni 2012, 10:40:01 »

Ik ben erg benieuwd hoe de mede-forum leden denken over de heersende Oranje koorts.
Vinden we het overdreven, alle aandacht voor het Nederlands elftal, of hoort het erbij.
Vinden we alles oranje kleuren en versieren overdreven, of hoort het er juist bij.

Laat eens wat weten, ik ben erg benieuwd.

Robm
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 01 Juni 2012, 11:36:55 »

Dit zal wel weer een topic worden tussen voetbalhaters en voetballiefhebbers.
Voor de paar weken is het wel leuk al dat oranje.
Ko Rupsie
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 01 Juni 2012, 12:02:07 »

Geef de mensen brood en spelen. Als we winnen zijn we allemaal vrolijk en wordt er tenminste over iets anders gepraat dan over de Eurocrisis. En ja, velen van ons vinden het spelletje voetbal nu eenmaal erg leuk. Ook goed voor de commercie. Verdient de handel ook eens wat. En als we verliezen proberen we het over 2 jaar gewoon weer.
Robm
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Juni 2012, 12:15:33 »

Geef de mensen brood en spelen. Als we winnen zijn we allemaal vrolijk en wordt er tenminste over iets anders gepraat dan over de Eurocrisis. En ja, velen van ons vinden het spelletje voetbal nu eenmaal erg leuk. Ook goed voor de commercie. Verdient de handel ook eens wat. En als we verliezen proberen we het over 2 jaar gewoon weer.

Helemaal mee eens! Had het zelf niet beter kunnen omschrijven.
Inwoner teylingen
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 01 Juni 2012, 15:21:43 »

Lachebek altijd nog veel beter en gezelliger dan het songfestival!!! Heerlijk die oranje gekte en de middenstand profiteerd lekker mee. Nu maar hopen dat Nederland het ver gaat schoppen.
B@home
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Juni 2012, 08:49:51 »

Ik hou niet van voetbal, dus ik heb er helemaal niks mee. Maar als de liefhebbers wel mee willen doen aan de oranje koorts, moeten ze lekker zelf weten, zolang ik er maar geen last van heb.
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Juni 2012, 09:35:16 »

Ik vindt het niet zo erg. Wat ik wel vindt is dat er gedurende dit soort evenementen meer saamhorigheid geven in de buurt of wijk.
Wat resulteert in meer verbondenheid met uw buren en omwonenden waar je normaal niet 123 iets mee hebt zonder een evenement zoals deze.
Moet daarvoor alles in het Oranje, ja waarom ook niet, ik ben daar niet op tegen.
Henri
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 08 Juni 2012, 11:33:51 »

Tsja, ik ben geen grote voetballiefhebber, en gelukkig kleurt onze straat niet zo waanzinnig oranje als je soms wel eens ziet. Vanochtend las ik een irritatie-tweetje van een kennis, die gék werd van de wapperende vlaggetjes in de straat. Wat een lawaai schijnt dat te zijn als je wilt slapen. Maar ook ik zal toch echt wel een paar wedstrijden van het Nl-elftal volgen, waarschijnlijk ook met een koppel vrienden en een biertje in de hand.

Ik heb er geen hekel aan, en die paar weken in de twee jaar zijn toch ook best gezellig. Laat het maar zo lang mogelijk gezellig blijven!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: