Naar de homepage van De Teyding
16 April 2014, 19:11:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: Leede concert  (gelezen 17203 keer)
Teyling
Full Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 22 Juni 2012, 23:03:23 »

Vreemd: er wordt een politie agent mishandeld tijdens het Leede Concert en de organisatie overweegt om aangifte te doen tegen de politie.....
De leden van de organisatie zouden toch echt beter de eer aan zichzelf kunnen houden.
van der tang
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 23 Juni 2012, 08:27:20 »

wat is er in Nederland eigentlich met de politie aan de hand Verbaasd
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Juni 2012, 08:49:08 »

meneer van eijk hou eens op, nep warmonder!!
dat leede concert is er enkele en alleen voor de happy few om jezelf te laten zien in je sloep, kijk mij eens interessant \zijn met mijn botox opgespoten 2de 3de 4de vriendin...
tis geen bijeenkomst cq feest voor warmonders....het is eerder een netwerk bijeenkomst die wat uit de hand is gelopen.

als je zo graag met elkaar wat wil doen,w at op zich prima is, doe het dan in een besloten ruimte met elkaar..
maar ja dan ziet verder NIEMAND van het klootjesvolk hoe geweldig vreselijk enorm (not) interessant jullie (zouden willen\) zijn....

luister ook voor assepoester was 12 uur 12 uur, dus ook voor jullie, zoals voor iedereen
en de hele avond een overmacht aan politie....ik was er ook enige tijd....ik heb er wel...............................
uuuuuhhhhhhhhhhhhhh 1 gezien!!!

kijk dat de sloepenverhuurder zijn boten wil beschermen kan ik me heeeeel goed voorstellen het is tenslotte zijn brood...
dat de gemoederen dan hoog oplopen kan ik me ook nog voorstellen

meneer van eijk...
hou de eer aan u zelf en uw "'vrindjes....'
laat het voor wat het is..."
en neem van de rest van warmond, de ECHTE warmonders aan dat wij het echt niet erg vinden
als uw netwerkbijeenkomst uhhh leede concert NOOOOIT meer wordt georganiseerd...

ga fijn bij dekker of vd valk te keer, hebben wij er geen plezier uhhh nee LAST van!!!

want door dit (wan)gedrag zal de stemming volgend weekend tijdens de kaagweek ( HET feest voor de ECHTE warmonder) zeker merkbaar zijn!

en bedankt nepgasten!!
Hans
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Juni 2012, 17:06:35 »

met de politie is er niets aan de hand ,het is het gemis aan respect en regels in dit land .
Zeker voor de paar welgestelde die het iedereen moeten laten zien.
berlijn
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Juni 2012, 14:00:41 »

Zou Chrisje soms in Endegeest zitten?
Hans
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Juni 2012, 17:01:48 »

chrisje zit niet in endegeest,zij heeft gewoon gelijk.
« Laatste verandering: 25 Juni 2012, 18:58:48 door Hans » Gelogd
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Juni 2012, 18:01:41 »

Crisje zonder HHHH is een zij maar dat geheel terzijde...

Maar dank Hans!!

Berlijn als je het niet met me eens bent, prima...

Maar om dan te denken en jezelf 'hardop' af te vragen of ik in Endegeest zit....

Dit is een open forum waar we onze mening over zaken die in Teylingen spelen kunnen ventileren, en het is m.i. niet de bedoeling om wie dan ook uit te maken voor psychisch gestoord...
Het is nl al erg genoeg als iemand ziek in zijn of haar hoofd is en daar spot je niet mee...

Nee ik ben iemand met een gezond verstand geboren en getogen in Warmond en hou erg van mijn dorp...

Ik kom uit een oud Warmonds geslacht dus ja ik ben een echte Warmondse...

Berlijn je hoeft het niet met me eens te zijn, maar zeg dat dan op een normale manier...

Betrokken Teylinger
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Juni 2012, 16:53:28 »

Inderdaad een feestje voor import Warmonders, meestal werkzaam in vastgoed.Kenmerkend voor dit soort lieden is dat zijn een geriefelijk optrekje hebben in Warmond en zich absoluut niet mengen in ons rijke en sociale verenigingsleven.Soms kom je er een tegen in de politiek die wel even verteld wat wij hier allemaal fout doen en hoe het anders moet en kan onder de algemene vlag van recreatiegemeente.Kinderen gaan natuurlijk buiten Warmond op school en hockeyclub.....Met een 'groots' gebaar een feestje organiseren waar de plebs zich kan 'verlekkeren' en een Warmondse vereniging of organisatie een symbolisch bedrag krijgt overhandigd.Dat lokale Warmondse middenstanders een graantje willen meepikken kan ik mij heel goed voorstellen.Helaas is Warmond de laatste jaren meer en meer een yuppendorp geworden.....Gelukkig hebben wij nog wel de echte dorpsfeesten en evenementen zoals Kaagweek,harddraverij,schippertjesdagen en poldercross.Wil wel nog kwijt dat ondanks alle begrip en emoties...het motto moet zijn....handen af van dienstverleners... 
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Juni 2012, 21:11:12 »

***Wil wel nog kwijt dat ondanks alle begrip en emoties...het motto moet zijn....handen af van dienstverleners... ****

helemaal mee eens!!!! hoe is het eigenlijk met die agent??
haatbaard
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Juni 2012, 12:22:51 »

Als ik de verhalen van de organisatie en de bezoekers lees (zie bv. de ingezonden brief in het Leidsch Dagblad van gisteren) weet ik nog niet wie ik moet geloven. Als je de landelijke media volgt weet je ondertussen dat als agenten zich misdragen hen de hand boven het hoofd gehouden wordt door de verhalen van getuigen te verdraaien, zodat een getuigenis in het nadeel van de agent plots een getuigenis in het voordeel van de agent wordt.

En was dat concert werkelijk alleen voor de "happy few"? Tot een paar jaar geleden kon de grootste armoedzaaier genoeg lenen voor een bootje. Tegenwoordig kan zo'n armoedzaaier er altijd nog eentje huren. En als je niet je tijd zou verdoen met afgunstig azijn te pissen op een forumpje had je zelf ook tot de happy few kunnen behoren...
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Juni 2012, 12:37:18 »

wacht ff....nu gaat er een discussie komen ( lijkt het)  waar de politie op voorhand al een boef is???
nee haatbaard als iedereen zich aan de regels houdt hoeft er ook niet opgetreden te worden
en als je gewoon doet wat de politie je vraagt escaleert het ook niet

nee ben zelf geen agent ben er ook niet met een getrouwd.
maar misschien nog wel van de 'oude stempel'.... waar je gewoon respect toont voor een agent....

haatbaard dat concert is echt voor de happy few bedoeld...het podium staat al gericht richting water waar HF met hun sloepen lagen

tis geen afgunst, maar het is een gedrag wat in een dorp als warmond door warmonders de ECHTE warmonders niet als chique wordt ervaren....

Robm
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 28 Juni 2012, 10:24:23 »

Als ik de verhalen van de organisatie en de bezoekers lees (zie bv. de ingezonden brief in het Leidsch Dagblad van gisteren) weet ik nog niet wie ik moet geloven. Als je de landelijke media volgt weet je ondertussen dat als agenten zich misdragen hen de hand boven het hoofd gehouden wordt door de verhalen van getuigen te verdraaien, zodat een getuigenis in het nadeel van de agent plots een getuigenis in het voordeel van de agent wordt.

zucht
Teyling
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Juni 2012, 21:12:45 »

En als je niet je tijd zou verdoen met afgunstig azijn te pissen op een forumpje had je zelf ook tot de happy few kunnen behoren...

Grappig statement!
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 25 Juli 2012, 22:01:07 »

Ard van der Steur (VVD) wil vragen stellen over het politieoptreden na afloop van het Leede Concert. De lezingen van de betrokken partijen, waaronder de organisator Vrienden in Warmond en de politie over de gebeurtenissen zouden volgens het raadslid nogal uiteenlopen. Van der Steur vraagt burgemeester Schelberg om het rapport over het politieoptreden voor 15 augustus naar de gemeenteraad te sturen.

1 vraag: Heeft die man nu echt niks beters te doen?
Naar mijn idee is alles besproken uitgelegd en afgehandeld, maar meneer van der Steur is weer op zoek naar zijn momentje.
Hou toch eens op beste man, zonde van alle energie en tijd.
« Laatste verandering: 26 Juli 2012, 08:09:44 door Rasaan » Gelogd
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Juli 2012, 06:58:42 »

@rasaan
misschien ook voor hr vd Steur komkommertijd?
angst om zn blauwe stoeltje kwijt te raken?

moet toch iets doen om 'in the picture'te blijven....

nou ik vind het een wijs besluit van de vriendjes om NOOOOOOIT meer een Leede concert te organiseren...
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: