Naar de homepage van De Teyding
24 April 2014, 13:11:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Burgemeester Schelberg naar Hengelo  (gelezen 4946 keer)
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Gepost op: 06 Juli 2012, 11:13:40 »

Met verbazing lees ik dat een paar dagen na herbenoeming voor 6 jaar van zijn burgemeesterschap van Teylingen, de burgemeester naar Hengelo verhuist.
Hij was niet van plan om weg te gaan, maar voor Hengelo maakt hij een uitzondering.
Persoonlijk vind ik het boerenbedrog.
Toen de heer Schelberg naar Teylingen kwam, had hij ook zo'n goede reden, want hij was tenslotte in Lisse geboren en het kwam er op neer dat burgemeester van Teylingen een soort van thuiskomen was.
Hengelo heeft hij jaren lang gewoond, dus als er 1 plaats is waar hij een uitzondering voor wilde maken, was het Hengelo wel.
Ik vind het zeer verdrietig en zeer dubbel, want je moet volgens mij solliciteren op een burgemeestersplek.
Om dan met droge ogen je herbenoeming te vieren, is naar mijn gevoel niet echt eerlijk tegenover je burger.

Naar mijn idee is de grootste lokker Gemeente Teylingen 36.000 inwoners, gemeente Hengelo 80.000 inwoners,
"need to say more".

Feit blijft dat we 1 van de leukste en symphatiekste burgemeesters in jaren kwijt zijn.
Kareltje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Juli 2012, 19:06:06 »

voetbalpraktijken?
Hans
Sr. Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Juli 2012, 21:27:45 »

Het maakt niet uit wie er als burgemeester zit het blijft een lintjesknipper en seremonimeester de grote beslissingen gaan toch via de raad,het is een goed betaalde marionet.
Hanegem
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Augustus 2012, 11:43:02 »

Ik vraag me af of de horeca in Hengelo wel zo blij moet zijn, gelet op het terrasbeleid in Sassenheim en het niet afgeven van een buitenvergunning voor de cafe's tijdens de Nieuwe Nacht van Sassenheim. Ik hoop dat een nieuwe burgemeeter meer aandacht voor de horeca heeft.
« Laatste verandering: 28 Augustus 2012, 15:21:21 door Hanegem » Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: