Naar de homepage van De Teyding
25 Oktober 2014, 13:54:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Aanhouding na diefstal uit auto  (gelezen 7325 keer)
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 16 Juli 2012, 14:12:32 »

Citaat
SASSENHEIM, 16 juli 2012 - Een 17-jarige jongen uit Sassenheim is in de nacht van vrijdag 13 op zaterdag 14 juli aangehouden nadat hij op heterdaad was betrapt op diefstal uit een auto.
Agenten reden rond 02.30 uur op de Narcissenlaan. Ze zagen hoe een jongen aan de deur van een bestelbus voelde. Terwijl ze deze jongen controleerden, zag één van de agenten een stukje verderop aan andere jongen in een auto rommelen. Bij het zien van de politie, zette deze jongen het op een lopen.

De agent rende achter de jongen aan door de Foris Schoutenstraat en kon op hem op hoek met de Hoofdstraat aanhouden. "Het was even rennen, maar ik had hem", zegt de Sassenheimse wijkagent Bas Slutter op Twitter. Tijdens zijn vlucht was de jongen hard gevallen. Op die plek trof de politie goederen aan die uit de auto waren gestolen. Ook lag daar de telefoon van de verdachte.

Heerlijk om te vernemen dat 'onze jongens' van Politie Teylingen een oogje in het zeil houden en daarnaast ook succes boeken.
Goede gedaan heren!
Ko Rupsie
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Juli 2012, 21:22:01 »

Strakke actie mannen!
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 17 Juli 2012, 09:05:58 »

Mooi gedaan!!!!

Geeft toch weer voldoening aan je werk!!

ff azijnpissen tegen al die mensen die altijd wat te mekken hebben tegen de politie...... kom nu ook eens met een pluim voor onze mannen!!!
haatbaard
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 17 Juli 2012, 09:38:13 »

ff azijnpissen tegen al die mensen die altijd wat te mekken hebben tegen de politie...... kom nu ook eens met een pluim voor onze mannen!!!
Vooruit, omdat je er zo specifiek om vraagt: dit is weer eens wat anders dan concertgangers mishandelen! Goed bezig zeg, je staat er van te kijken hoe veelzijdig de politie is.

Nu we het toch over de politie hebben, het schijnt dat je tegenwoordig weer achter het stuur mag bellen, klopt dat?

crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Juli 2012, 10:45:23 »

@haatbaard reed jij ernaast toen deze foto gemaakt werd???

dan mag ik toch wel hopen dat jij op de passagiers stoel zat!!!

m.a.w. heb jij enig idee van wie wat waar hoe en waarom?Verbaasd Knipoog
« Laatste verandering: 17 Juli 2012, 11:29:25 door crisje » Gelogd
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 17 Juli 2012, 13:14:00 »

Jongens... laten we het nu leuk houden....
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 17 Juli 2012, 13:50:38 »

Meisje dus he hahahah

ik hou het leuk, het was gewoon een vraag....
Westerveld
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Juli 2012, 19:19:41 »

Super dat ze die gasten te pakken hebben, maar om zoiets nou op je twitter te zetten meneer de wijkagent?  ???Ben je er zo trots op? Een boef vangen, daar zijn jullie toch voor. Snap dat je het niet vaak doet maar toch..?. Ammerlaan gaat toch ook niet twitteren als hij een brood heeft verkocht. Of LJ een paar voetbalschoenen....?
Kareltje
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Juli 2012, 20:02:23 »

???Ben je er zo trots op?
Westerveld, Waar ben jij trots op?
Bas Slutter
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Juli 2012, 22:57:13 »

Super dat ze die gasten te pakken hebben, maar om zoiets nou op je twitter te zetten meneer de wijkagent?  ???Ben je er zo trots op? Een boef vangen, daar zijn jullie toch voor. Snap dat je het niet vaak doet maar toch..?. Ammerlaan gaat toch ook niet twitteren als hij een brood heeft verkocht. Of LJ een paar voetbalschoenen....?

Beste meneer Westerveld.
Zoals u ongetwijfeld weet zet ik al ruim 3 jaar alles wat ik doe op twitter. De dagelijkse dingen, de vervelende dingen, de leuke dingen en ook af en toe iets waar ik trots op ben. Uit uw verhaal begrijp ik dat u dit allemaal volgt, jammer dat deze tweet u niet aan staat. Gelukkig heb ik op de overige 5469 tweets van u geen commentaar ontvangen dus ik neem aan dat die goedgekeurd zijn.

En even over de bakker; een brood zal hij niet twitteren maar die mooie bruidstaart die hij eens in de paar maanden bakt zal hij zeker op twitter vermelden en ik neem aan dat hij daar ook trots op is.

Fijn weekend.

De wijkagent
Westerveld
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Juli 2012, 00:16:09 »

Volg ik jou op twitter?

Waar lees je dat? Ik reageer op t bericht wat op dit forum staat. En lees dat jij dit op je twitter heb gezet. Nu weet ik niet welk verhaal jij van mij gelezen hebt want ik heb nergens gezegt dat ik het allemaal volg wat jij op je twitter zet. Ik heb niet eens twitter dus laat staan dat ik je volg.  Dit kwam hier voorbij op het forum ik lees dat en reageer er op. Ook omdat ik het raar vind omdat je volgens mij geheimhoudingsplicht hebt als agent.
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Juli 2012, 07:25:58 »

nou meneer westerveld....volgens mij was Bas een van de eerste twitterende agenten van Nederland en inmiddels twitteren er, vanuit hun functie, heel veel agenten
in ons land.
en met mij vele volgers, en weet u zo zie je via twitter wat ze allemaal doen, en heeft het regelmatig nut dat ze dat doen
bv om alert te zijn als er zich iets 'vreemds' voordoet in de regio.
of als er iemand vermist is..vorig jaar nog werd er in voorhout een peutertje alleen aangetroffen en via een oproep op twitter was deze kleine wereld reiziger weer snel waar hij wel wezen moest!!

en nee als u iets doet wat niet mag staat dat niet met naam en toenaam op twitter, tenzij u of iemand uit uw omgeving dat meld.....
mini
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Juli 2012, 20:15:25 »

@Westerveld,

Het is natuurlijk ook vreselijk om te horen dat een agent een auto inbreker op heterdaad betrapt heeft.
Persoonlijk volg ik Bas Slutter ook op twitter en door de berichtjes die er dan geplaats worden, blijf je goed op de hoogte wat er zoal speelt in de gemeente.
Citaat
Ook omdat ik het raar vind omdat je volgens mij geheimhoudingsplicht hebt als agent.
Deze persoon is alleen met zijn leeftijd en woonplaats genoemd, zou niet begrijpen waar hier de geheimhoudingsplicht van toepassing is.

@Bas Slutter Mooi werk!!
Redactie De Teyding
Global Moderator

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 23 Juli 2012, 12:28:10 »

De meningen zijn duidelijk, laten we maar slotje op deze discussie zetten.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: