Naar de homepage van De Teyding
23 September 2014, 02:19:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Groot deel Bollenstreek in het donker  (gelezen 2319 keer)
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 Juli 2012, 12:37:05 »

Citaat
REGIO, 17 juli 2012 - Een groot deel van de Bollenstreek heeft maandagavond en nacht in het donker gezeten. In Sassenheim, Voorhout, Noordwijk, Katwijk, Noordwijkerhout, Lisse en Hillegom deed de straatverlichting het niet. De problemen ontstonden maandagavond bij het vallen van de duisternis.

Het systeem dat de verlichting moet inschakelen zou dienst hebben geweigerd. Netbeheerder Liander heeft maandagnacht nog geen oplossing voor het probleem kunnen vinden, maar gaat ervan uit dat de straatverlichting dinsdagavond weer zal branden.

Misschien een goed iets om op te bezuinigen. Van 00.00 tot 07.00 uur 1x per maand alle verlichting uit op straat of 80% van de straat verlichting uit in deze tijdsperiode. Wat zal dat opleveren?
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 Juli 2012, 13:50:35 »

Al halveren ze de verlichting dat zou al opleveren...

Helemaal uit vind ik niet zo'n prettig idee.... dit met het oog op de veiligheid.
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 Juli 2012, 14:00:07 »

landelijk gezien ben ik voor een soort milieu politie die s'nachts rondrijdt en bij bedrijven waar onnodig licht brandt s'nachts
een keer een waarschuwing afgeeft en een volgende keer een boete...

rij eens over de A10 langs al die grote hoge kantoorpanden als het donker is of in het weekend....ik verbaas mij er altijd over hoeveel licht er brandt terwijl er niemand is...
zonde van de energie!!
Westerveld
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Juli 2012, 00:21:07 »

Om het dan maar nog niet over de loeiende verwarmingen in die panden te hebben.
crisje
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Juli 2012, 07:20:23 »

nou idd het moet toch mogelijk zijn om iets van een tijdschakelaar op de verwarming te zetten?
en werk je dan een keer over kun je voor je eigen ruimte handmatig de temp weer aan/hoger zetten.

of zo....
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: