Naar de homepage van De Teyding
31 Oktober 2014, 06:30:14 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Kinderstad  (gelezen 3316 keer)
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Gepost op: 07 Augustus 2012, 09:13:20 »

De fotoreportage bekijkend valt het me op dat ook heel veel "oudere" kinderen er plezier aan beleven.
Als het maar niet zo is, dat mama, papa, opa zegt: "ja, even aan de kant, dat doe ik wel", daar is kinderstad toch niet voor?
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 07 Augustus 2012, 09:18:40 »

Dat valt toch wel mee. Trouwens is altijd leuk om samen met je kind te knutselen aan een hut.
Smiley
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Augustus 2012, 11:50:09 »

De fotoreportage bekijkend valt het me op dat ook heel veel "oudere" kinderen er plezier aan beleven.
Als het maar niet zo is, dat mama, papa, opa zegt: "ja, even aan de kant, dat doe ik wel", daar is kinderstad toch niet voor?
Ja Rasaan, dat zie je heel goed: k "oudere"kinderen beleven er plezier aan. Geweldig toch dat klein n groot, jong n en oud samen genieten. Zo mogen in een "grote mensen stad" kinderen plezier hebben en andersom mogen in "kinderstad" de grote mensen het ook best naar hun zin hebben.
Was je erbij Rasaan? Waarom nou jouw opmerking "Als het maar niet zo is dat........." Je gaat daarmee weer uit van het negatieve. Doe nou niet joh, het leven kan ook goed en leuk zijn. Niet alles is verkeerd.

Genieten is: Een glimlach van een voorbijganger op straat
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Augustus 2012, 16:41:38 »

Mijn opmerking "Als het maar niet zo is dat.........", heb ik alleen geplaatst, omdat ik vaak zie dat de constructies die de "kinderen" maken, niet meer voldoen aan het bouwen van een echte hut.
Schroeven erin draaien met een electrische schroefmachine, hout erbij halen bij een bouwmarkt, als het maar mooier en beter is dan die van de buurman of vrouw. De lol is juist dat het hout wat beschikbaar is, dat daar wat mee gebouwd wordt.
Het hoeft niet allemaal perfect recht en HR++ glas erin.
Daar was mijn opmerking over de "oudere kinderen" op gebaseerd.
En ja, ik ben er ook bij geweest, al was het niet dit jaar.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: