Naar de homepage van De Teyding
23 Augustus 2014, 09:30:05 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Parkeren bij station gratis of betalen  (gelezen 10699 keer)
wilhelm
Hero Member

altijd in voor een discussie

Bekijk profiel
« Gepost op: 08 Maart 2013, 12:59:25 »

Na het lezen in de Teylinger over de parkeer problemen die eraan komen bij het station Sassenheim vraag ik me af of er een mogelijkheid bestaat om hierover te discuseren als nu al het parkeerterrein te klein is voor de auto's hoe kunnen we dat dan oplossen. via betaald parkeren?
We krijgen natuurlijk nog wel 80 parkeerplaatsen bij bij MC Donalds maar ik denk niet dat dit voor lang parkeerders gebruikt kan worden.

graag een reactie.
Johan T
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Maart 2013, 12:42:28 »

Wilhelm, die parkeerplaatsen bij mcdonalds zullen wel daar voor zijn. Volgens mij hebben we nergens betaald parkeren in Teylingen. Lekker zo houden vind ik. Is beter voor de winkeliers en publiek in de centra. Als je het alleen bij station doet gaan mensen in de omgeving parkeren en dan moet je daar weer met vergunningen gaan werken. Alleen maar gedoe. Kan de gemeente niet gewoon een parkeerdek boven de bestaande parkeerplaatsen maken? Kost wat, maar dan ben je gelijk overal van af. Alleen even een ander plekje zoeken voor de bomen en lantaarnpalen. Weer een leuk projectje voor de gemeente...
Gait-Jan
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Maart 2013, 12:19:52 »

De wethouder heeft wat mij al een prima oplossing aangegeven: 24 uur gratis en daarna betaald. Voor werk- en winkelverkeer een prima oplossing. Door deze financiele drempel blijven de langparkeerders die naar schiphol gaan vermoedelijk weg... ik denk wel dat je deze parkeerders vervolgens aan de andere kant van de snelweg weer terug gaat vinden op de parkeerplaatsen van de diverse aanwezige bedrijven (Multimate e.d). Of dat erg is weet ik niet.
Arie0252
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Maart 2013, 15:39:06 »

Multimate kan z'n terrein afsluiten na sluitingstijd. Eens kijken of er dan nog geparkeerd wordt ;-)
LT
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Maart 2013, 01:50:20 »

Multimate kan z'n terrein afsluiten na sluitingstijd. Eens kijken of er dan nog geparkeerd wordt ;-)

Ik denk 't wel, een nachtelijk afgesloten parkeerterrein is ideaal voor de lang parkerende vakantiegangers. Een wegsleepregelingetje toepassen kan hiervoor uitkomst bieden.
cvproductions
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Maart 2013, 23:48:03 »

Het idee van een parkeerkaart / parkeervignet spreekt mij wel aan. Afhalen op gemeentekantoor voor bijvoorbeeld 5 (is kostendekkend). Jaar geldig. Geen vignet? Dan bekeuren. Na 48 uur nog niet weg, dan wegslepen!
Fietsenstalling: wie kan mij een station noemen waar WEL voldoende fietsenrekken zijn?
Ook hier zou gecontroleerd moeten worden, want er staan er bij die er al weken staan!!!
Ook maar een vignet erop bevestigen?
aronspa
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Maart 2013, 00:04:34 »

In Nieuw Vennep werkt dit systeem al jaren perfect. 24 uur is gratis, langer is betalen. Dan hou je de langparkeerders weg. Wel elke dag effe een controle rondje door de politie... Pfffff. Wat een drukke dag weer!  Tong
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: