Naar de homepage van De Teyding
28 Maart 2017, 02:24:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Glasvezel  (gelezen 241415 keer)
DickSas
Full Member

new look

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 19 Maart 2014, 22:38:34 »

Ik vind het een zielige ontwikkeling. Ik betaal voor 20Mb/s over koperdraad van de KPN en krijg 500KB/s. Let op de grote B en de kleine b! Daar zit de truuk in... Je wordt belazerd...
Even samenvatten: 1B=8b. 20Mb is dus 1MB afgerond. Aan het eind van een koperdraad haal je misschien 500kB/s=0,5MB/s. Ik betaal dus 10 keer te veel...
Alsjeblieft: glaskabel!!!! En niet van KPN, want die proberen al hun verlies van koperdraad door ons te laten betalen. Ik betaal nu nog steeds 30 per maand voor het genot van een koperdraad met een gegarandeerde storing van minder dan 1 uur in de 10 jaar. Het is een verzekeringspremie voor het inbraakalarm, maar te duur voor gebruik van Internet...

sjowhan
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 21 Maart 2014, 11:23:10 »

Het hele problem van (a)/(v)dsl is dat het afhankelijk is van de koperdraad, en de afstand naar de centrale.
Ik heb in de flat waar ik woon, nooit meer dan 14MBit gehaald, wat door de afstand, en de bouw van de flat veroorzaakt werd.
Daardoor overgestapt op Ziggo, tot op heden wat perfect werkt (60MBit wat in de praktijk tegen de 7mB/s aan loopt) tegen een schappelijke prijs.

Ik had mij erop verheugd dat er (eindelijk) glasvezel zou komen, maar begrijp ook het standpunt van Reggefiber/KPN dat zij op dit moment geen heil zien in een aanleg danwel een champagne omdat er in omringende gemeenten weinig tot geen interesse is getoond.
Het is wel een kostenplaatje wat op een of andere manier (deels) terugverdiend moet worden in de toekomst.

Ik hoop alsnog dat Reggefiber het gaat proberen in de gemeente, dan zal ik mij zeker (vrijblijvend) inschrijven voor een aanleg.
Jegmo
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 15 Januari 2015, 18:36:05 »

Ik zie de laatste weken graafwerkzaamheden op de fietspaden rondom Voorhout. Is dit de komst van het lang verwachte glasvezelnetwerk Verbaasd Gaan wij het nog meemaken dat de internetsnelheid omhoog kan in Oosthout ??
De Teylinger
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Januari 2015, 09:53:44 »

De graafwerkzaamheden zijn niet voor glasvezel. Waarschijnlijk in de loop van dit jaar zal duidelijk worden of de aanleg van glasvezel in de gemeente Teylingen door zal gaan.

Houd onze krant in de gaten!

Piet van der Vooren,
redacteur De Teylinger.
sjowhan
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 16 Februari 2015, 16:43:13 »

Medio loop van dit jaar.
Gezien de bezuinigingen zal het niet door gaan, enkel juich ik het van harte toe daar UPC/Ziggo nu eigenlijk de enige concurrent zijn van het internet via de koperdraad Grijns
De Teylinger
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 08 Maart 2015, 16:37:32 »

Houd De Teylinger van woensdag 18 maart in de gaten. Nieuws van Reggefiber over de aanleg van glasvezel.
« Laatste verandering: 08 Maart 2015, 16:39:37 door De Teylinger » Gelogd
sjowhan
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Maart 2015, 14:35:20 »

Niet veel meer dan een promotie verdeeld over 2 pagina's, en de vraag of er geregistreerd kan worden op http://www.eindelijkglasvezel.nl
Had verwacht dat er een artikel in de krant was over dat de gemeente en reggefiber het contract getekend hebben, hoe en wat etc.

Dit is meer een kluitje-in-het-riet sturen wat mij betreft.

Gemeente Teylingen
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 24 Maart 2015, 15:13:55 »

Vanaf 7 april  start Reggefiber met de werkzaamheden voor de aanleg van glasvezel in Sassenheim. De huishoudens die glasvezel krijgen ontvangen volgende week informatie. Meer informatie vindt u op www.eindelijkglasvezel.nl/sassenheim. Daarnaast staat er woensdag 25 maart ook een korte tekst over glasvezel in de Gemeenteberichten in De Teylinger.
De Teylinger
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 31 Maart 2015, 13:03:54 »

Morgen in nieuwsblad De Teylinger belangrijk nieuws over de aanleg van glasvezel in de gemeente Teylingen.
Dennis
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 22 April 2015, 21:28:03 »

Beste inwoners van Teylingen,

Ik vraag me af hoe uw ervaringen tot nu toe zijn met reggefiber? En of er wel intersse is in glasvezel. Ik heb nu een TV met aansluiting met HD kwaliteit en supersnel internet, waarom zou ik glasvezel willen. Ik krijg nu al allerlei post over iets waar ik niet op zit te wachten. Vandaag ook nog eens een zeer arrogante medewerker van reggefiber over de vloer gehad die al begon te zeuren waarom we geen interesse hadden, kortom ik ben het nu al zat. Tevens lees ik op forums ook dat het allemaal toch echt niet zo spectaculair is dat glasvezel.
Nicole
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 27 Juni 2015, 07:43:22 »

In onze oude gemeente hadden we glasvezel. Dit werkte echt geweldig.
je kunt kiezen uit verschillende aanbieders en dat verbetert de kwaliteit van de aanbieder. Ziggo loopt bij ons vaak vast, televisie stoort internet is enorm traag. Het is echt 6 stappen terug.
Wij willen graag glasvezel om weer over te kunnen stappen naar betrouwbaar internet en een andere leverancier
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: