Naar de homepage van De Teyding
23 September 2017, 21:54:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Herinrichting Koudenhoorn  (gelezen 17932 keer)
WilkoL
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 Mei 2014, 21:22:07 »

Na opmerkingen van tieners over het  bijna verdwenen strandje op eiland Koudenhoorn ben ik zelf eens gaan kijken. Het is minder erg dan de pubers aangaven, het strandje is er nog, maar er is inderdaad wel heel erg veel asfalt en klinkerbestrating aangelegd. De opmerkingen ter plaatse van voorbijgangers en recreanten waren ook niet erg lovend. "We wachten nog op de vangrail" of "De architect ontwerpt werkt zeker normaal voor schiphol." Je zou het inderdaad bijna gaan denken.... Op de website van de gemeente Teylingen lees ik "Zo komt de woelmuis voor op het eiland en ook de rugstreeppad voelt zich er thuis." Ja vast wel, een Boeing 747 ook.

Waarom is er zo veel geasfalteerd?
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Juni 2014, 14:58:56 »

Op de website van de gemeente Teylingen lees ik "Zo komt de woelmuis voor op het eiland en ook de rugstreeppad voelt zich er thuis." Ja vast wel, een Boeing 747 ook.

Lachen Lachen Lachen Lachen
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: