Naar de homepage van De Teyding
20 November 2017, 04:41:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Fietspad naar station langs Zandsloot?  (gelezen 45541 keer)
Anakha
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 07 Januari 2012, 16:49:20 »

In het verleden heb ik wat berichten gelezen over een fietspad dat De Wasbeek zou moeten verbinden met station Sassenheim, op de plek waar de Zandsloot onder de A44 doorgaat. Zie bijvoorbeeld: http://members.casema.nl/nico.kuyt/ExtraFietspad.html. Nu heb ik er al even niets meer over gehoord. Weet iemand wat de status hiervan is? Gaat dit inderdaad gebeuren, en zo ja wanneer?
Knorrepot
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Januari 2012, 21:17:42 »

Gelezen: Flitspalen hebben wij als bewoners zijnde ook voorgesteld maar dit werd resoluut van de hand gewezen, TE DUUR!
Hoezo te duur? Er staan/stonden er twee bij de Leidsche Vaart. Verplaats die hier naar toe.
Is er nog maar eentje, dan aan Noordwijk vragen om het kreng dat op de Gooweg staat.
En dan..... de weg normaal maken zoals die vroeger was. En die ouders? Laten die maar gaan fietsen / wandelen. Ook goed voor de nu al veel te dikke kinderen.
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Januari 2012, 08:10:58 »

Gelezen: Flitspalen hebben wij als bewoners zijnde ook voorgesteld maar dit werd resoluut van de hand gewezen, TE DUUR!
Hoezo te duur? Er staan/stonden er twee bij de Leidsche Vaart. Verplaats die hier naar toe.
Is er nog maar eentje, dan aan Noordwijk vragen om het kreng dat op de Gooweg staat.
En dan..... de weg normaal maken zoals die vroeger was. En die ouders? Laten die maar gaan fietsen / wandelen. Ook goed voor de nu al veel te dikke kinderen.
wat heeft deze reactie met het fietspad te maken?
Willem Theil
Full Member

altijd bereid tot discussie

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Januari 2012, 10:10:02 »

Dat fietspad gaat er inderdaad komen. Realisatie zou nog dit jaar gestalte moeten krijgen. Een overzichtskaart van station Sassenheim met ontsluitings en verbindingswegen/paden is  te zien op de site van de gemeente Teylingen. Bij zoekfunctie tikt u "station Sassenheim" en daarna opent u de overzichtskaart.
Anakha
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Januari 2012, 21:14:52 »

Dank voor de reactie - de PDF heb ik gevonden. Mooi dat het fietspad er gaat komen, dat verkort mijn reistijd naar het station behoorlijk. Lachebek
andreineke
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 10 Maart 2012, 23:38:50 »

Als het net zo lang gaat duren als de 30km inrichting van de Wasbeekerlaan heb je nog wel 10-12 jaar te gaan
Anakha
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 22 December 2012, 09:09:54 »

Hoi Willem Theil,

Inmiddels is het bijna einde jaar, en gebeurt er voor zover ik kan zien nog niets rondom dat fietspad langs de zandsloot. Gaat Andreineke gelijk krijgen? Weet er iemand wat de huidige planning is?
Kobus
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 23 December 2012, 08:10:22 »

Ik denk dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren. Waarom, geen idee maar het heeft misschien iets met geld te maken. De eerste paal voor Mc Donalds zou ook dit jaar de grond ingaan en ook hier nog niets.

Kobus
Anakha
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Oktober 2013, 22:39:33 »

Nog maar even een update: eind vorig jaar was het plan dat het fietspad er medio dit jaar zou liggen. Toen dat niet zo bleek te zijn, heb ik maar weer navraag gedaan bij de gemeente. Het bericht nu is dat de oplevering in het eerste kwartaal van 2014 moet gaan plaatsvinden. We zullen zien...
peugeot
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Oktober 2013, 07:57:17 »

Je zou bijna de gemeente aansprakelijk stellen voor de extra slijtage aan je fiets betreffende het om-fietsen en het niet uitvoeren van de verkorte en aangekondigd fietspad. Een soort reklame maken en niet leveren wat er in de reklame staat.

Knipoog
LT
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 28 Oktober 2013, 16:27:08 »

Je zou bijna de gemeente aansprakelijk stellen voor de extra slijtage aan je fiets

Dit is iets wat ik serieus van plan ben bij de volgende slag in mijn wiel en/of lekke band veroorzaakt door het zeer slechte wegdek van de Wasbeeklaan, Oosteinde en Heerenweg in Warmond. Het is te bezopen voor woorden dat hier niets aan gedaan wordt. Alleen het stukje langs het bos is goed.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: