Naar de homepage van De Teyding
13 December 2017, 10:10:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De registratie voor nieuwe leden is aangepast met een controlevraag om spam te voorkomen.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Auto ramt bloembak  (gelezen 44213 keer)
lis
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 11 December 2006, 23:39:52 »

ik weet ook niet even snel een goede oplossing maar afsluiten lijkt me voor de kant van voorhout ook niet optimaal.

en gaat misschien wel wat ver. Ik weet het niet

GuyBrush Threepwood
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 12 December 2006, 16:40:34 »

Wat vinden jullie hier nu van ?

Gaat afsluiting van een weg niet te ver ?

Nee!! Afsluiten gaat niet te ver.

..... maar afsluiten lijkt me voor de kant van voorhout ook niet optimaal.

en gaat misschien wel wat ver. Ik weet het niet

Waarom is dat voor de kant van Voorhout niet optimaal?? Omdat je dan Sassenheim niet meer in kan?? Dan rijdt je toch een stukje door op de Carolus Clusiuslaan en ga je bij de rotonde van Sassenheim-Noord toch richting Centrum. En de bus rijdt ook maar een stukje om. Daar zijn die doorgaande wegen voor en niet de sluipweggetjes als de Teylingerlaan.

Ik snap het gediscussieer hierover niet. Sluit die weg toch gewoon af.
Rasaan
Hero Member

Ik ben kritisch en heb geen roze bril

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 12 December 2006, 20:36:14 »

Afsluiten is weer een typisch voorbeeld van symptoombestrijding.
Pak degene die de overtreding maakt.
Hanteer lik op stuk beleid en dan zorgen ze wel dat er niet meer hard gereden wordt.
Als er straks wat gebeurt en iemand van de voorstanders van afsluiten heeft dringend een ambulance nodig, dan denkt die nog wel eens na of ze het er zo vreselijk mee eens waren dat de Teijlingerlaan zo hoog nodig afgesloten moest worden.
Kijk verder dan je eigen deur.

Boos  Verbaasd  Rollende ogen
GuyBrush Threepwood
Sr. Member

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 12 December 2006, 22:19:19 »

Als er straks wat gebeurt en iemand van de voorstanders van afsluiten heeft dringend een ambulance nodig, dan denkt die nog wel eens na of ze het er zo vreselijk mee eens waren dat de Teijlingerlaan zo hoog nodig afgesloten moest worden.
Tsja, zo had ik het nog niet bekeken.

Afsluiten is weer een typisch voorbeeld van symptoombestrijding.
Pak degene die de overtreding maakt.
Hanteer lik op stuk beleid en dan zorgen ze wel dat er niet meer hard gereden wordt.
En dus blijkt dus toch de discussiëren wel zin heeft. Mijn fout.

Rasaan, je hebt helemaal gelijk, maar ik denk niet dat dit in de praktijk gaat lukken. Zeker gezien het aantal keer dat ik de politie überhaupt in Sassenheim zie, laat staan op de Teylingerlaan. Maar  dit is wel de oplossing denk ik.
carlo
Hero Member

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 14 December 2006, 08:07:29 »

politie is alleen te vinden in het dorp om bekeuringen uit te delen. Wat mij betreft komt er gewoon een zelfde situatie als de engelse laan in grens Sassenheim en Voorhout. 30 km gebieden werken niet als er geen controle wordt gedaan. Ze gaan die wegen zelfs gebruiken als racebaan zie vliegeniersweg.
Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: