SASSENHEIM, 25 september 2005 – De PvdA afdeling Teylingen is haar verkiezingscampagne begonnen. Bezoekers van de najaarsfeesten zagen PvdA-prominenten een nat pak halen tijdens het tobbetje steken in Sassenheim. De Sassenheimse PvdA wethouder Tijdeman ging compleet met PvdA pet en vlag de baan op en kreeg de volle bak water over zich heen (foto Edwin van der Wijngaard).
Bezoekers van de Sassenheimse najaarsfeesten werden zaterdag 24 september voor het verkiezingsprogramma van deze waaghalzen verwezen naar de site van de PvdA.
Bezoekers van de Sassenheimse najaarsfeesten werden zaterdag 24 september voor het verkiezingsprogramma van deze waaghalzen verwezen naar de site van de PvdA.
