TEYLINGEN, 30 december – De Warmondse onvrede binnen Trilokaal leidt ook tot het vertrek van bestuursleden. Penningmeester Brenda Schenk en aspirant bestuurslid Jan de Winter willen geen deel meer uit maken van het bestuur van de politieke partij. Volgens de nieuwsbrief van Trilokaal is het vertrek van de bestuursleden mede te wijten aan de discussie over de voorkeurszetel voor Leo van Steijn. Met het accepteren van deze voorkeurszetel door de Voorhoutse wethouder, is Warmond niet vertegenwoordigd in de fractie van Trilokaal.
Na het vertrek van Schenk en De Winter zitten er nu ook geen Warmonders meer in het bestuur van Trilokaal.
