SASSENHEIM, 9 januari
– Leden van de Bond van Ouderen uit Sassenheim kunnen profiteren van een collectief contract voor de nieuwe zorgverzekering, dat de Unie KBO met het Zilveren Kruis heeft afgesloten, zo bleek op de nieuwjaarsreceptie van de Bond.
De nieuwjaarsreceptie van de Bond van Ouderen Sassenheim op tijdens de Soos op Zondag op 8 januari jl. was een groot succes. Veel leden, maar ook enkele genodigden waren aanwezig om 2006 met een drankje en een hapje te verwelkomen. Van de nieuwe gemeente Teylingen was de voor de portefeuille Welzijn verantwoordelijke wethouder Wim T. Hollart aanwezig. Daarnaast was ondermeer ook heer J. Jeurissen, voorzitter van de plaatselijke afdeling van de SWOT, gekomen. De voorzitter van de Bond van Ouderen Sassenheim, Simon Ligthart, ging in zijn toespraak snel door de verschillende in 2005 door de bond uitgevoerde en wees daarna op de groei in het aantal leden.Daarnaast heeft hij natuurlijk ook even gewezen op het collectieve contract voor de nieuwe zorgverzekering, dat de Unie KBO met het Zilveren Kruis heeft afgesloten en waarvan alle leden van de Bond van Ouderen, ook degene die nog deze maand lid worden, kunnen profiteren (foto: PR).
