TEYLINGEN, 16 februari – D66 blijft ook na de verkiezingen permanent campagne voeren. “We hebben beloofd naar de inwoners toe te blijven komen en dat doen we dan ook. In januari zijn er al gesprekken met ouderen en vrijwilligers van de Zonnebloem geweest over de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) en op dit moment start er een discussie met een groot aantal organisaties en individuen die met toerisme en recreatie te maken hebben”, zo laat raadslid Rose Marie Keijzer weten. “De mensen reageren nogal wisselend. De één laat weten absoluut geen behoefte aan contact te hebben, de ander is ontzettend enthousiast.”
D66 wil overal haar gezicht te laten zien. Keijzer’s campagnejack en T-shirt hangen gereed aan de kapstok om direct aan te trekken wanneer het nodig is. Keijzer: “De bedoeling is om mee te gaan doen aan allerlei evenementen en present te zijn bij markten. Het zal niet meevallen, want we hebben, als relatief kleine partij, beperkte mankracht en beperkte financiële middelen. Maar we doen ons best.”
