SASSENHEIM, 19 februari – De Wereldwinkel in Sassenheim zamelt sinds kort kurk in, om ervoor te zorgen dat het opnieuw gebruikt kan worden. Kurken van flessen worden meestal gewoon in de afvalbak gegooid. Maar kurk is heel goed her te gebruiken. Bijvoorbeeld voor het maken van schoenen wordt veel kurk hergebruikt. Daarom staat nu in Wereldwinkel Sassenheim een speciale ton voor kurken. Lever ze in bij de Wereldwinkel, Kerklaan 1 in Sassenheim.
