Bestuurswissel bij Bond van Ouderen Sassenheim

SASSENHEIM, 26 februari – Wim Barnas is de nieuwe voorzitter van Bond van Ouderen Sassenheim. Hij volgde afgelopen week op de jaarlijkse ledenvergadering scheidend voorzitter Simon Ligthart op. Ligthart heeft de afgelopen 8 jaar leiding gegeven aan de ouderenbond. Hij blijft nog wel als “gewoon” bestuurslid aan de Bond van Ouderen verbonden. Barnas zat al als vice-voorzitter in het bestuur. Martin Bergman werd op de ledenvergadering herkozen als penningmeester.