TEYLINGEN, 28 februari – Bij carnavalsvereniging De Bokken in Voorhout werd dinsdagavond na het Bokverzuipen een toast uitgebracht op prins Ton I, prinses Edith en jeugdprins Derk I en jeugdprises Charlot. Wethouder Leo van der Zon had eerder op de avond de sleutel van het gemeentehuis weer opgehaald. Bekijk de fotoreportage (Deze fotoreportage staat niet meer op de site. Neem contact op met redactie@deteyding.nl voor foto's uit het archief).
