REGIO, 2 maart – Op vrijdag 3, zaterdag 4 en zondag 5 maart organiseert Badminton Club Noordwijkerhout de 7e editie van het LTO New Age Badmintontoernooi in de Schelft. Het is een groot gezamenlijk toernooi van badmintonclubs uit Noordwijkerhout, Noordwijk, Sassenheim, Voorhout, Katwijk. Wassenaar en Hillegom. Totaal zijn er 199 deelnemers die 489 wedstrijden gaan spelen.Alle voorrondes vinden plaats op de vrijdag en zaterdag. De finales worden gespeeld op de zondagmiddag. Iedereen is uitgenodigd om de sfeer te komen proeven en te genieten van spannende badmintonwedstrijden.
