TEYLINGEN, 19 maart – De gemeente Teylingen neemt deel aan de ‘KiKa-fette.’ De ‘KiKa-fette’is een door de gemeente Hillegom samen met een aantal andere gemeenten georganiseerde sponsorloop die wordt gehouden op dinsdag 21 maart a.s. Deze estafetteloop van Hillegom naar Vlaardingen gaat via een aantal zogenaamde host-gemeenten waaronder Teylingen. De sponsorloop is KiKa-fette gedoopt waarbij KiKa staat voor ‘kinderen kankervrij’ (Stichting KiKa).
Na het vertrek uit Hillegom is de eerste stop voor de lopers de gemeente Teylingen waar zij omstreeks 13.00 uur zullen worden ontvangen door burgemeester Jeroen Staatsen. In het Bestuurscentrum in Voorhout kunnen de lopers even rust nemen onder het genot van een sportief drankje en hapje om daarna koers te zetten naar Leiden. Burgemeester Staatsen zal een deel van het parcours met hen meelopen tot aan Warmond.
KiKa-fette
NK Veldloop voor gemeenteambtenaren
Woensdag 22 maart wordt de NK Veldloop voor gemeenteambtenaren gehouden. Voor de gemeente Teylingen verschijnen zeven ambtenaren aan de start in Vlaardingen waaronder burgemeester Jeroen Staatsen en gemeentesecretaris Ria van Rhijn.
