WARMOND, 13 april – Wethouder Economische Zaken en Toerisme, Margo van de Fliert, mocht 12 april 2006 een zomereik planten. Zij ontving deze boom van voorzitter Aad Overgaag van Progressief Warmond, een voormalige lokale politieke partij in Warmond.
Deze boom is symbolisch aangeboden aan de gemeente Warmond in laatste raadsvergadering van Warmond eind vorig jaar. Dit als herinnering aan 30 jaar Progressief Warmond (PW) en als goede bestemming van het resterende geld van de partij. De echte boom, een zomereik, is gisteren geplant in het park Groot Leerust in Warmond.
