VOORHOUT, 25 april – Twee woningen in Voorhout hebben in de nacht van maandag op dinsdag bezoek gehad van inbrekers. In een woning aan de Peperzoom werd vermoedelijk tussen 00.15 en 03.00 uur ingebroken. Men is de woning binnengedrongen via de achterdeur. Uit de woning werden onder andere een mobiele telefoon en sieraden weggenomen. In een woning aan de Snoeklaan wist men binnen te komen door een raam te forceren. Naast de diefstal van enkele bankpasjes werd ook de auto, een blauwe Skoda, van de bewoner meegenomen. De politie verzoekt getuigen die iets verdachts bij deze woningen hebben gezien zich te melden.
