TEYLINGEN, 7 mei – De VVD-Teylingen zal zaterdag 13 mei weer op straat actief zijn. Er wordt ‘s morgens tijdig begonnen in Warmond waarna Voorhout volgt. ’s Middags staan de VVD-ers (waaronder raadsleden en wethouders) in Sassenheim op het kerkplein bij de Hema met een eigen marktkraam. De VVD wil ook na de verkiezingen zichtbaar blijven voor de inwoners van Teylingen om op die manier vragen te kunnen beantwoorden en eventuele problemen in de gemeenteraad aan de orde te kunnen stellen. Er is voor iedereen een kleinigheidje.
