WARMOND, 10 mei – Met een minutenlang applaus hebben de leden van de vereniging Het Oude Raadhuis van Warmond zondagmiddag Nelleke van Mameren bedankt voor haar voorzitterschap de afgelopen 16 jaar. "We nemen hier geen afscheid van ons erelid ", zo benadrukte haar opvolger Jan Leune tijdens een drukbezochte receptie in het monumentale pand aan de Dorpsstraat dat al bijna 25 jaar is ingericht als galerie. "Nelleke zal geregeld als gastvrouw optreden tijdens de exposities en ze is lid geworden van de jubileumcommissie die de viering van het zilveren jubileum van de vereniging gaat voorbereiden". De receptie was voor Van Mameren, sinds vorig jaar ook ereburger van Warmond, een feest van herkenning. Vele oude bekenden en oud-bestuurders gaven acte de présance.
