Dynamo sluit seizoen af met spelmiddag

SASSENHEIM, 22 mei – De jeugd van badmintonclub Dynamo Sassem hield afgelopen zondag een spelmiddag als seizoenafsluiting. In teams van 4 deden de spelertjes een ronde bestaande uit een achttal spelen zoals hindernisbanen met losse shuttle op het racket, een muurspel waarbij de shuttle als een soort dartpijl naar vlakken op de muur moest worden gemikt en shuttles vangen in een kokertje.

Als afsluiting van de middag was er natuurlijk een shuttle estafette. Na afloop kreeg iedereen nog een smuldoos is het sportcafe van de sporthal Wasbeek. Het badmintonseizoen is bijna afgelopen, op 2 en 9 juni wordt er nog gespeeld. Op 9 juni is het afsluitingstoernooi voor de senioren met als thema, hoe kan het anders: oranje!