Leerlingenorkest Crescendo sluit jaar af met djembé-workshop

SASSENHEIM, 6 juli – Afgelopen zaterdag heeft het leerlingenorkest van Christelijke Harmonievereniging Crescendo het jaar muzikaal afgesloten met een djembé-workshop. Deze les op West-Afrikaanse trommels werd gegeven door de slagwerkdocent van de vereniging Tom van der Loo.


Er werd twee keer drie kwartier hard gerepeteerd door de leden, waarbij het plezier van het samen musiceren een belangrijke rol speelde. Er werd zelfs een Afrikaans lied gezongen en iedereen speelde een geïmproviseerde solo op de djembé. Doordat alle cursisten al bekend waren met het maken van muziek klonk het al snel erg leuk. Het werd een gezellige en muzikale afsluiting van het jaar.