Inbraak in Warmondse woning

WARMOND 19 juli – Bij een inbraak in een woning aan de Ganzenwei in Warmond zijn woensdagnacht een mobiele telefoon, geluidsapparatuur en bankpasjes weggenomen. De inbreker(s) zijn via het raam aan de voorzijde van de woning binnengekomen. Mogelijk dat de inbreker(s) zijn gestoord door de hond die aansloeg en wellicht hebben omwonenden dit gehoord. Getuigen worden dan ook verzocht contact op te nemen met de politie via 0900-8844.