WARMOND, 29 december 2005
– Het duo Jut en Juul van carnavalsvereniging De Billenprikkers sloten de oudejaarsbijeenkomst van de gemeente Warmond donderdagavond af. Zoals altijd werden vooral de lokale politici op de hak genomen. Lees de tekst van de conference.
![]() |

