Sloop Oranjebuurt Sassenheim begonnen

SASSENHEIM, 22 april – Donderdagmiddag is in Sassenheim een begin gemaakt met de sloop van de Oranjebuurt. Wethouder Ruimtelijke Ontwikkeling, Gerrit van der Meer, en Yvon Wouters van Bewonersbelangenvereniging Voortvarend ’97 startten de sloop gezamenlijk door met een moker de eerste muur weg te slaan. De wijk wordt bijna volledig herbouwd de komende tijd.