Bestelwagen van de weg in de heg

WARMOND, 9 juli – De bestelwagen van de Sassenheimse snackbar ‘Men Zegt’ is zondagavond op het Oosteinde in Warmond van de weg geraakt en in de heg langs de kant van de weg terecht gekomen.

De weg was na de regenbuien van zondagavond glad geworden. In de afgelopen droge periode heeft zich veel vuil (zand, rubber) in het wegdek 'opgehoopt'. Door neerslag ontstaat een soort sop, dat gladheid kan veroorzaken. Het is nog niet duidelijk of dat ook daadwerkelijk de oorzaak van het ongeluk is. De bestuurder van de auto is met een snee naar de dokterspost in Voorhout gebracht.