Brand verwoest twee discotheken in Noordwijk aan Zee

REGIO, 2 april – Bij een brand in twee discotheken in Noordwijk aan Zee is grote schade ontstaan. Bar dancing The Grand en discotheek 19th Hole en vijf woningen erboven raakten zondagochtend om half zes in brand. Rond half negen was de brand onder controle. Twee gewonden, onder wie de eigenaar van een van de panden, werden met ademhalingsmoeilijkheden naar het ziekenhuis gebracht. Een omwonende werd met beenletsel afgevoerd.

De brandweer van Voorhout en Sassenheim en andere korpsen hielpen de Noordwijkse collega’s met het blussen. (Foto www.112.bollenstreeknet.nl; zie ook het verslag op deze site en op nu.nl).