SASSENHEIM, 10 mei – De brandweer uit Sassenheim en Lisse is vanavond tot 20.30 uur bezig geweest met het blussen van de brand in de Julianalaan. Vanaf het dak en met een hoogwerker van de brandweer uit Lisse werden de huizen nat gehouden. Om 21.15 zijn de korpsen uit Hillegom en Noordwijkerhout opgeroepen om af te lossen. Eerder, om 19.45, was de brand in het huizenblok al onder controle en kwam er alleen nog rook uit de huizen.

