Colleges van B&W nemen afscheid

VOORHOUT/SASSENHEIM, 19 december – Inwoners van Voorhout en andere belangstellenden kunnen woensdag 21 december a.s. persoonlijk afscheid te nemen van het gemeentebestuur van Voorhout.  De openbare afscheidsreceptie van het college van burgemeester en wethouders en de gemeentesecretaris vindt plaats van 16.00 uur tot 18.30 uur in het gemeentehuis. 
Het Sassenheimse College van B&W houdt diezelfde avond van 19.30-21.30 uur een eindejaarsbijeenkomst in sociaal cultureel centrum ’t Onderdak, J.P. Gouverneurlaan 40a. Deze eindejaarsbijeenkomst komt in plaats van de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst. Tijdens de bijeenkomst houdt burgemeester Waal een toespraak en wordt de Burgemeester Bos-trofee voor vrijwilligerswerk uitgereikt aan de vrijwilliger(s) van het jaar 2005. Ook worden de sporters van het jaar 2005 bekend gemaakt. In Warmond vind het afscheid plaats tijdens het programma van "Dag Warmond". (Zie ons eerdere bericht)