SASSENHEIM, 10 februari – In de avond van donderdag 9 en de nacht van 10 februari is ingebroken een bedrijf aan de Wasbeekerlaan. Men heeft enkele ramen ingegooid om het pand binnen te komen. Vervolgens werden onder andere een laptop en een computer weggenomen. De politie stelt een onderzoek in naar de inbraak.
