Gemeentenraden nemen afscheid

TEYLINGEN, 14 december – Volgende week komen de gemeenteraden van Sassenheim, Voorhout en Warmond voor het laatst bijeen. In speciale vergaderingen wordt afscheid genomen van de gemeenten en hun inwoners.
Sassenheim bijt dinsdag 20 december het spits af. Om 20.00 uur wordt de laatste raadsvergadering gehouden in het Sikkens Museum aan Wilhelminalaan 1. Het vroegere Gemeentehuis van Sassenheim. In deze vergadering voert burgemeester Waal het woord, maar zal ook oud wethouder Dreef een toespraak houden. Daarnaast wordt de DVD ‘Veranderend Sassenheim’ gepresenteerd
Op donderdag 22 december nemen de leden van de Voorhoutse gemeenteraad tijdens een buitengewone raadsvergadering, die om 19.30 uur begint, afscheid. Voorafgaand aan deze bijeenkomst wordt om 19.00 uur de Vrijwilligersprijs 2005 uitgereikt. Van 20.30 uur tot 22.30 uur is er een afscheidsreceptie waar u de leden van de gemeenteraad persoonlijk de hand kunt drukken. Diezelfde donderdag neemt ook de gemeenteraad van Warmond afscheid. Vanaf 20.00 uur voeren de verschillende fracties en wethouders nog één maal het woord in de Warmondse raadszaal.