Het Oude Raadhuis van Warmond opent eigen internetsite

WARMOND, 26 mei – De vereniging Het Oude Raadhuis van Warmond heeft deze week een internetsite geopend, waarop alle activiteiten van de vereniging min of meer uitgebreid te volgen zijn: de tentoonstellingen die in de gelijknamige galerie worden gehouden, de markten rond de Dorpspomp en de concerten tijdens zomeravonden op het pleintje bij de pomp.

De vereniging bestaat in oktober  25 jaar en in het kader van dit jubileum zullen in de periode oktober 2006 tot oktober 2007 extra activiteiten worden georganiseerd. Via de site zullen details daarvan bekend worden gemaakt en na direct na afloop van elk evenement zal er op de site verslag worden gedaan.