Inbraak in Warmondse woning

WARMOND, 14 februari – Bewoners van een huis in de Warmundastraat in Warmond zijn in de nacht van maandag op dinsdag slachtoffer van een inbraak geworden. Het vermoeden bestaat dat de dader(s) is/zijn binnengekomen door via de brievenbus het deurslot te ontgrendelen. Door dit zogeheten hengelen kwam men binnen en nam daar verschillende goederen weg waaronder jassen, passen, een mobiele telefoon, autosleutels,  een rijbewijs en kentekenbewijs, een mp-3 speler en 2 portemonnees. De inbraak vond plaats terwijl de bewoners thuis waren.