Kaagweek geopend met ballonnenwedstrijd

WARMOND, 23 juni – Burgemeester Staatsen  van Teylingen heeft vrijdagavond de Kaagweek in Warmond officieel geopend. Dat deed hij door samen met Joost, één van de vele aanwezige kinderen, de eerste ballon op te laten. Het is voor de eerste keer in de geschiedenis van de Kaagweek dat de feestweek niet in het gemeentehuis van Warmond is geopend,  maar in Park Groot Leerust. Het programma van de Kaagweek eindigt op dinsdag 27 juni. (Foto: Bart Kool)

Door de vorming van de nieuwe gemeente Teylingen is het gemeentehuis Warmond niet meer als zodanig in gebruik. Omdat de feestelijkheden in Park Groot Leerust plaatsvinden is de opening op verzoek van de Vereniging tot viering van Warmonds Feesten nu verplaatst naar die plek. Voor het startschot voor de ballonnenwedstrijd hield de burgemeester zijn openingsspeech. Hij bedankte daarin de vele vrijwilligers die deze feestweek mogelijk maken. Het volledige programma van de 37ste Kaagweek kunt u vinden op www.vwf-warmond.nl/Kaagweek.htm.

Voorzitter Fer Vergeer van de VWF en burgemeester Staatsen.

Er waren veel kinderen op de opening afgekomen.

Zij mochten langs de rand van de Leede hun ballonnen oplaten.

De opening werd muzikaal luister bijgezet door Jong Flora uit Rijnsburg.

(Foto’s: Bart Kool)