3 december – Leo van Steijn zal de tweede plek op de lijst van Trilokaal aanvaarden. Hij werd woensdag met voorkeursstemmen (van de 17e naar de 2e plek) gekozen in de gemeenteraad. Van Steijn vond, na overleg met het thuisfront, dat hij het vertrouwen dat de kiezers in hem hebben gesteld niet kon negeren. Hij is ook na het bekend worden van de verkiezingsuitslag nog door verschillende kiezers aangespoord zijn plek in de nieuwe gemeenteraad in te nemen. Maar voor Van Steijn speelde ook nog iets anders mee: "Ik heb als wethouder in Voorhout verschillende projecten in gang gezet en wil nu vanuit de raad kunnen controleren wat daarmee gebeurt." Nu Leo van Steijn zijn raadszetel aanvaardt, komt Piet van der Vooren (nummer drie op de lijst van Trilokaal) niet in de raad. Daardoor zit er ook niemand uit Warmond voor de lokale partij in de gemeenteraad. Trilokaal wil dit ondervangen door een Warmondse adviescommissie in het leven te roepen die de raadsleden gaat adviseren.
