N. van Mameren – de Boer erelid Oude Raadhuis

WARMOND, 30 maart – mevrouw N. van Mameren – de Boer is dinsdagavond benoemd tot erelid van de vereniging Het Oude Raadhuis van Warmond vanwege haar vele verdiensten voor de vereniging. In de periode 1989 – 2006 maakte ze deel uit van het bestuur, sinds 1993 als voorzitter. Mevrouw Van Mameren werd eind vorig jaar bij haar afscheid als gemeenteraadslid al benoemd tot ereburger van Warmond. Als voorzitter van de vereniging Het Oude Raadhuis werd ze dinsdagavond opgevolgd door de heer J. Leune.

Het bestuur werd verder uitgebreid met de heer J. van der Horst. Hij wordt belast met het beheer van het monumentale gebouw aan de Dorpsstraat dat door de vereniging wordt geëxploiteerd als galerie. Mevrouw L. Mustert trad Om persoonlijke redenen terug uit het bestuur.
De vereniging is druk bezig met de voorbereidingen van het 25 jarig jubileum in oktober van dit jaar.