VOORHOUT, 23 maart – Een 13 jarige jongen uit Voorhout is dinsdag mishandeld door twee andere jongens. De jongen fietste rond 17.45 uur over de Abtsspoelweg toen hij door twee jongens op een fiets werd ingehaald. In het voorbijgaan spuwde de jongens in de richting van de jongen. De Voorhouter fietste door maar werd even later weer door de jongens bespuwd. De Voorhouter spuwde daarop terug waarop de jongens hem bij zijn jas pakte. Eén van de jongens sloeg hem vervolgens, dit gebeurde vlak bij de rotonde bij het zwembad Poelmeer. De Voorhouter kon op een gegeven moment weg komen en is naar huis gefietst. In overleg met zijn ouders heeft hij aangifte gedaan bij de politie. Tijdens het voorval zijn er mensen voorbij gefietst. De politie is op zoek naar deze mensen, mogelijk dat zij meer kunnen vertellen over de twee verdachten. Getuigen worden gevraagd contact op te nemen met het politieteam van Oegstgeest, via het algemene telefoonnummer 0900-8844.
