SASSENHEIM, 18 november 2024 – Zaterdagavond organiseerde Drum- en Showband een veilingavond in Partycentrum De Tol in Sassenheim. Aan het eind van de avond kon voorzitter Wim van Vliet een cheque van € 22.115,00 in ontvangst nemen. Hij kreeg die van penningmeester Arjan van Dijk. Foto Adest Musica
Op diverse kavels werd ruim geboden, zoals op een minibol gedecoreerd met Adest Musica muzikanten, een optreden van de Drum- en Showband, een bon voor de aanschaf van een elektrische fiets, twee kaarten voor een wedstrijd van Ajax tegen een eredivisieclub en diverse collectors items van Adest Musica. Ook werd er diverse keren een heliumballon van de tafel losgeknipt die € 100,00 opleverde. Degene die de ballon had losgeknipt kon dan kiezen tussen een fles champagne of een tray met veertig flesjes Flügel.
