Verkiezingsuitslagenavond in Wapen van Warmond

WARMOND, 4 maart – De inwoners van Teylingen hoeven 7 maart niet naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. Maar wie ’s avond toch gezamenlijk de uitslagen uit de rest van Nederland wil volgen, kan in Warmond terecht. De fractie van D66 Teylingen organiseert dinsdag in samenwerking met de uitbaters van Het Wapen van Warmond een uitslagenavond. Alle gemeenteraadsleden, wethouders, ambtenaren, leden van politieke partijen en andere belangstellenden zijn van harte welkom om vanaf 20.45 uur gezamenlijk naar de uitslagen te kijken.

Samen kijken is volgens fractievoorzitter Rose Marie Keijzer van D66 nu eenmaal veel gezelliger omdat de resultaten dan ook onderling besproken kunnen worden. Dus: samen lachen of huilen. Daarnaast is er natuurlijk volop gelegenheid om bij te praten en de eerste politieke ervaringen in Teylingen uit te wisselen. Vanaf 20.45 uur is iedereen dinsdagavond welkom het Wapen van Warmond aan de Dorpsstraat in Warmond. De toegang is gratis. Daarnaast is dit meteen een gelegenheid deze oude dorpskroeg nog eens in de originele staat van binnen te bekijken. Eind april gaat het Wapen namelijk in andere handen over en zal er het één en ander aan de inrichting gaan veranderen.