Voorleesontbijt in Warmondse bibliotheek

WARMOND, 5 februari – Als afsluiting van de Nationale voorleesdagen wordt in de  bibliotheek Warmond op zaterdag 11 februari een voorleesontbijt gehouden . Om 10.00 uur zijn kinderen tot 6 jaar van harte welkom in de bibliotheek om te eten en voorgelezen te worden. Tijdens het ontbijt, dat door medewerkers van de bibliotheek wordt verzorgd, leest wethouder H. Wilbrink van de gemeente Teylingen een prentenboek voor. Toegangskaartjes zijn gratis verkrijgbaar in de bibliotheek tijdens openingsuren. Ook (groot)ouders zijn van harte welkom, voor hen is er uiteraard koffie/thee met een broodje.