Vrouw onder trein in Voorhout

VOORHOUT, 22 juni – Op het station in Voorhout is vanmiddag een vrouw onder een trein gekomen. Volgens de politie ging het om een poging tot zelfdoding. Getuigen zagen dat de vrouw, kort voor dat ze onder de trein terecht kwam, nog op een muurtje bij het station zat. Bij de hulpverlening aan de vrouw is een traumahelicopter uit Rotterdam ingezet. Deze landde bij de bibliotheek in Voorhout. De vrouw is uiteindelijk met een ambulance naar het LUMC in Leiden vervoerd. Het ongeluk zorgde in de avondspits voor een afsluiting van de spoorwegovergang bij het station. De politie trad streng op tegen personen die toch de spoorwegovergang probeerden over te steken. (Foto: 112-bollenstreeknet.nl)