Zonnebloemers eten bij de Jonge Garde in de KTS

VOORHOUT, 15 november 2025 – Donderdag hebben 32 gasten van de Zonnebloem afdeling Voorhout genoten van een driegangenmenu in restaurant De Jonge Garde van de KTS in Voorhout. Foto Zonnebloem Voorhout

De middag begon met een amuse die de smaakpapillen prikkelde. Daarna volgden de overige gangen. “Het was prachtig om te zien hoe enthousiast en zorgvuldig de jonge leerlingen hun best deden om het de gasten van de Zonnebloem naar de zin te maken”, zo zegt de leiding van de Zonnebloem. Her en der ontstonden gezellige gesprekken, waarbij de leerlingen vertelden over hun opleiding. De één had meer affiniteit met bedienen, terwijl een ander liever in de keuken werkte.
Vol lof over de maaltijd en de gezellige sfeer werden de gasten van de Zonnebloem aan het einde van de middag weer naar huis gebracht.