Zwembad Wasbeek heropend na verbouwing

SASSENHEIM, 12 juli – Zwembad Wasbeek in Sassenheim heeft deze week, na een intensieve onderhoudsperiode, het binnen- en buitenbad weer geopend. Binnen is veel aandacht besteed aan de verlichting. Er zijn energiezuinige spots geplaatst en de onderwaterverlichting is vervangen voor zeer energiezuinige LED-verlichting die de baden een mediterraan blauw licht geven.

Ook zijn de kunststof beplanting en de plafondplaten vernieuwd. Komende herfst zullen nog een aantal speelobjecten in het binnenbad worden geplaatst. Het peuterbad buiten is opnieuw betegeld en in het bad is een hut geplaatst met een glijbaan. Rondom het bad zijn 50 ligbedden geplaatst die gratis te gebruiken zijn.